{ لیست کتاب }

تلاش وینش معطوف به دسترسی عموم مخاطبان به محصولات عرصه نشر است. در این مسیر هم حامی کتابفروشی‌های محلی است (خرید مسئولانه)، هم پاسخگوی خریدارانی که تقاضای دریافت سریع کتاب را دارند (خرید سریع) و هم قصد حمایت از محیط زیست را دارد (خرید کتاب الکترونیکی). می‌کوشیم تا امکان دسترسی مخاطبان با سلیقه‌های مختلف به کتاب‌های موردنظرشان را فراهم کنیم (خرید کتاب).

نام کتاب:نام نویسنده:
نام مترجم:شابک:
ناشر:سال چاپ:
نوبت چاپ:


مدیریت بازاریابی شرکتی B2B با رویکرد جهانی

مدیریت بازاریابی شرکتی B2B با رویکرد جهانی

نویسنده: آلن اس. زیمرمن,جیم بلایذ

مترجم:ناصر یزدانی,مهدی اشکانی,محمدعلی زالی

ناشر: دانشگاه شاهد

تعداد صفحات: ۶۴۸

شابک: ۹۷۸۶۰۰۶۱۲۱۹۳۲

اولین نفری باشید که به این کتاب امتیاز می‌دهید

تهیه این کتاب